Groeten uit Malawi!! - Reisverslag uit Karonga, Malawi van Winnie Versol - WaarBenJij.nu Groeten uit Malawi!! - Reisverslag uit Karonga, Malawi van Winnie Versol - WaarBenJij.nu

Groeten uit Malawi!!

Door: winnie

Blijf op de hoogte en volg Winnie

21 November 2008 | Malawi, Karonga

Om m'n visum te verniewen moest ik 'even' het land uit, deze keer werd het Malawi! Ben er maar 24 uur, maar toch een leuke ervaring. Gisteren tussen de locals aan het lake Malawi doorgebracht, en nu naar een modern museum over de geschiedenis... gesponsord door de EU. Erg mooi!
Malawi is leuk! Enorm aardige mensen, veilig, scharrelende varkens en biggen, en heeeel warm en droog... Straks weer naar Tanzania! Hopelijk laten ze me weer binnen ;-) Alsof het niks is...
Veel liefs, Winnie.

• 22 November 2008 - 10:29

Lonneke:

Ha Winnie,
    Inderdaad alsof het niks is, je hebt al een indrukwekkende lijst aan landen gezien! Dat is wel ff anders dan elke dag met de trein (en door weer en wind ;) op en neer naar je werk. Vakantie naar Tanzania staat nog steeds op mn verlanglijstje dus wie weet!! :) Heel veel liefs Lonneke

• 29 November 2008 - 10:49

Ina:

Hoi Winnie,
    super dat je maandag weer terug bent in Dar! Wij rijden morgen vanuit Morogoro naar Dar. Ik wil je nog even zien voor je weer naar het verre koude NL vertrekt! Dit weekend zanzibar gaat niet lukken, we rijden pas dinsdag naar Kilwa (kunnen we maandagavond samen eten!) en dan zou ik donderdag alweer naar Dar moeten rijden... het is niet zo ver maar wel een lange rit!
    Ik spreek je maandag!

• 15 December 2008 - 12:58

Marleen:

Welkom in het koude Nederland!

• 01 Januari 2009 - 12:36

Ellen:

hej Winnie,
    Heel veel plezier in NL!!! En natuurlijk de beste wensen voor in 2009 =)
    Heb je inmiddels al geschaatst...? Ik lees namelijk overal op het net dat het vriest in NL en het was daar net na kerst zelfs kouder dan hier in het hoge noorden :-s, whahaha! Maar gelukkig is er hier de afgelopen dagen toch weer vorst gekomen en ligt er inmiddels weer een flink pak sneeuw :-) !
    Geniet van je NL vakantie en veel succes als je weer terug gaat!
    Groetjes Ellen